piątek, 10 lutego 2017

Perfumowy ULUBIENIEC ;)

Postawiłam na Rare Pearls marki Avon. Dlaczego ten? 
Nie wiem. Jakoś urzekł mnie zapach tej wody perfumowanej (jak dobrze pamiętam jest to woda perfumowana).
Co w niej lubię? 
Przede wszystkin to, że zapach długo się utrzymuje. Zawsze wybierając perfumy nie mam pewności, jak długo zapach będzie się trzymał,  więc stawiam po prostu na to, że mi się podoba.
Zapach Rare Pearls jest mocny i wyrazisty, dlatego ma swoje fanki zarówno jak i antyfanki. Przede wszystkim zapach na ubraniach utrzymuje się nawet do kilku dni. Po psiknięciu jest dość ostry, jednak już po chwili zapach się wyrównuje i jest naprawdę ciekawy.
Czy jest to perła jak mówi opis na stronie Avonu? 
Dla mnie zdecydowanie tak. Jestem miłośniczką tego typu zapachów, więc dla mnie decyzja o ponownym zakupie Rare Pearls jest pewna.
Co więcej o produkcie?
 Myślę, że jest wart polecenia. Nie sprawdzałam ceny, więc nie powiem Wam, ile kosztuje na chwilę obecną.
Czy ma jakieś wady?
Niektórzy uważają, że jest zbyt duszący.



Tak opisuje go Avon:
Ponadczasowa i romantyczna - perła wśród wód perfumowanych, lśniąca kremową nutą magnolii i delikatnym drewnem różanym na bazie sandałowca.
kategoria: kwiatowa 
nuty zapachowe: magnolia, drewno różane, sandałowiec 



5 komentarzy:

  1. Jestem bardzo wrażliwa na niektóre perfumy, zwłaszcza te mocne, więc pewnie u mnie by się nie sprawdziły

    OdpowiedzUsuń
  2. Chętnie bym zobaczyła jaki zapach ;)
    zapraszam do mnie
    http://jussstynnaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Kiedyś miałam jakieś perfumy tej marki i bardzo mi się podobały! :)
    MÓJ KANAŁ NA YT
    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  4. Lubię wody toaletowe z Avonu:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Muszę przyznać, ze uwielbiam AVON mam wiele kosmetyków i sobie chwalę.
    Obserwuję !
    Zapraszam : https://diamentoowa.blogspot.com Wpadnij ;*

    OdpowiedzUsuń