wtorek, 7 lutego 2017

Test szamponu i odżywki Nivea ;)

Jakiś czas temu wybierając szampon do włosów postawiłam na jedną z formuł z Nivea, która podobno precyzyjnie odbudowuje włosy. Pisząc: ,,jakiś czas temu'' mam na myśli mniej więcej listopad. Zakupiłam szampon i odżywkę z tej samej serii i jak najbardziej są dla mnie na tak.
Postawiłam na tą formułę już drugi raz i jestem z tego bardzo zadowolona. Włosy są lśniące i przede wszystkim już nie tak zniszczone jak wcześniej.



Odżywka jest wielkim plusem, ponieważ nakładamy ją na mokre włosy i możemy od razu spłukać. Dzięki czemu zaoszczędzamy czas na czekaniu aż będzie można ją spłukać. Obydwa produkty mają kremową konsystencje i łatwo rozprowadzają się na włosach.
Co więcej? Cena również nie jest zbyt wygórowana, co jest dodatkowym atutem tych dwóch produktów.
Serdecznie polecam ;)


14 komentarzy:

  1. Bardzo fajny post i ciekawe produkty ;)
    Pozdrawiam cieplutko i zapraszam: www.differentworldsofficjal.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A dziękuję ;) trzymaj się ;)
      Już zerknęłam i na pewno będę wpadać częściej ;)

      Usuń
  2. Uwielbiam ten zestaw :)
    http://nouw.com/roszakmagda

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też Ci tak szybko poprawił kondycję włosów? ;)

      Usuń
  3. Uwielbiam ten zapach szamponu <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Nivea jeżeli chodzi o szampony cudowne! Fajny post :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Używałam wielokrotnie, naprawdę dobry wybór kochana ;3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Teraz zakupiłam również szampon z timotei, bo moje włosy się bardzo zmieniły odkąd używam tych dwóch produktów, więc teraz już inne właściwości potrzebne ;)

      Usuń
  6. Kiedyś także używałam tej odżywki. Pamiętam, że dawała piękny połysk :)

    agnesssja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rzeczywiście tak jest ;) dodatko włosy są mniej łamliwe i stały się mocniejsze ;)

      Usuń