czwartek, 9 lutego 2017

Uroda Active 90 krem półtłusty

Mało osób wśród moich znajomych zna ten produkt i mało kto mógł mi powiedzieć coś na temat jego działania, dlatego postanowiłam zaryzykować, zwłaszcza, że cena jest bardzo niska i postanowiłam sprawdzić ten produkt.
Nie oczekiwałam zbyt dużo, jednak bardzo się zdziwiłam, kiedy efekt był wysoko powyżej oczekiwań. Przede wszystkim krem jest niedrogi i u mnie świetnie sprawdził się pod fluid. Zazwyczaj pod korektor i fluid staram się nałożyć jakiś krem, ponieważ mam bardzo suchą skórę.
Na ten krem trafiłam kiedyś przez przypadek na sklepowej półce, ale postanowiłam najpierw popytać znajomych, czy mogą mi coś powiedzieć na jego temat.
Mało kto wiedział cokolwiek, a nawet jeśli to były to opinie zasłyszane od kogoś innego. Zaryzykowałam więc i stałam się posiadaczką jednego z lepszych kremów, jakich do tej pory używałam.
Dobrze się wchłania i bardzo fajnie działa na spękane od mrozu dłonie, co również jest dla mnie ważne, gdyż moje ręce są wrażliwe na minusową temperaturę.
Jakie znalazłam wady? Trzeba użyć grubszej warstwy tego kremu niż zazwyczaj przy innych używanych przeze mnie.
Mimo wszystko, z czystym sercem mogę polecić Wam ten produkt.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz