czwartek, 2 lutego 2017

Walentynkowy manicure hybrydowy ;) Aniołek i diabełek ;)

Walentynki zbliżają się wielkimi krokami. Dzisiaj więc wpadłam na pomysł, by zrobić manicure odnoszący się do tego wyjątkowego dnia. Muszę zaznaczyć, że korzystam z produktów, że tak powiem niższej półki, jednak udało mi się coś na tych paznokciach stworzyć. Lakiery, których używam mają po prostu krótszą trwałość, ale świetną gamę kolorystyczną.



Przede wszystkim postawiłam na nowy kształt paznokci, gdyż zwykły migdałek za bardzo mi się opatrzył. Nie zakupiłam jeszcze produktów do przedłużania, więc niestety jeden z paznokci jest krótszy od pozostałych. Mając poprzednio nałożobą hybrydę, przez mały przypadek (wypadkiem tego nazwać nie mogę) go złamałam.


Przy dzisiejszych paznokciach postawiłam na róż w połączeniu z klasyczną czernią. Tak, wiem, kto normalny w środku nocy nakłada hybrydę?  Ja, ale może nie jestem normalna 😂 Czerń wykorzystałam tylko do zdobień, co jak dla mnie okazało się strzałem w 10. Uwielbiam malować na paznokciach i choć tym razem nie jestem do końca zadowolona z efektu mojej pracy pędzelkiem, to mogę uznać, że jest ok ;)
Zapewne za niecałe dwa tygodnie będę już je zmieniać, bo niestety mój odrost po 2 tygodniach woła o pomstę do nieba.
Chcecie poprawić kondycję swoich paznokci? Polecam odżywkę z Eveline 8w1 ;)





24 komentarze:

  1. Swietnie że sprawia Ci to przyjemność;) ja niestety nie potrafię noc robić z paznokciami pięknie ci wyszły pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Planuję zrobić post na temat wykonywanie paznokci krok po kroku, być może Cię zainteresuje ;D a jeśli chodzi o zdobienia to zawsze można użyć naklejek wodnych, które równie pięknie wyglądają 👍

      Usuń
  2. bardzo ładnie Ci wyszły ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja osobiście nie przepadam za różowym kolorem, ale chętnie zrobiłabym sobie też takie w czerwonych barwach. Proszę o więcej zdjęć :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Postaram się dorzucuć więcej zdjęć jeszcze dzisiaj ;)

      Usuń
  4. Lubię różowe paznokcie, świetny pomysł na takie święta jak Walentynki

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetne połączenie kolorystyczne :) Ja niestety sama nie potrafię tak ładnie ozdobić paznokci, ale na szczęście mam siostra, która to potrafi :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Samej sobie jest to trudniejsze, więc fajnie jest mieć kogoś kto to zrobi ;)

      Usuń
  6. Super kolor. Uwielbiam takie intensywne róże :)

    -------------------
    -------------------
    www.healthyisland.pl

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rzeczywiście ten róz jest bardzo i intensywny i często można go zobaczyć na moich paznokciach ;)

      Usuń
  7. Oo jakie uroczee :D Niestety ja wole bardziej delikatne paznokietki, ale te wyszły Ci bardzo ładnie ^^

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetne paznokcie. Ja sama niestety nie umiem robić, więc chodzę do koleżanki. :)
    Pozdrawiam. :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dość łatwo jest się nauczyć ;) szczególnie gdy w i ternecie morze tutoriali na ten temat :D

      Usuń
  9. Fajny post ;) Ja planuję zakupić zestaw do robienia hybryd w marcu, więc pewnie pojawią się na ten temat posty u mnie ;) Tymczasem zapraszam do mnie na nowy post o Duraline
    http://13hacks.blogspot.com/2017/02/4-duraline-i-jej-zastosowania.html

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak najbardziej polecam zakupić, to chyba jedna z lepszych inwestycji w moim życiu ;D

      Usuń
  10. Bardzo ładne paznokcie,wszystko do siebie idealnie pasuje! ;)
    Całusy :*

    OdpowiedzUsuń
  11. Śliczne paznokcie jednak ten kolor zupełnie nie mój:D Jak róż to pudrowy najlepszy! :)
    http://uglyographyy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Ładne, jednak ja wolę kolory szare i nudziakowe :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Podobają mi sie ale nie moje kolory <3

    OdpowiedzUsuń
  14. Ślicznie ci wyszły te paznokcie :D
    Obserwuje i liczę na rewanż :))

    http://kari-blogg-kari.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń